Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, jak sama nazwa wskazuje, dostarcza ogrzewanie mieszkańcom Elbląga. Ale to nie jedyna usługa, którą oferuje swoim klientom. EPEC poszerza ofertę o usługi instalatorskie i konserwacyjne.

System ciepłowniczy to nie tylko sieć ciepłownicza zarządzana przez EPEC, ale także instalacje służące do odbioru ciepła u klientów. Dlatego elbląska spółka nie ogranicza swoich działań tylko do dystrybucji ciepła. Oferuje także usługi projektowe, kompleksowe usługi związane z infrastrukturą ciepłowniczą budynków mieszkalnych, obiektów przemysłowych oraz budynków użyteczności publicznej w zakresie inwestycji, remontów, konserwacji oraz bieżącej eksploatacji.

Warto skorzystać z usług oferowanych przez EPEC, ponieważ klienci mogą liczyć na długoletnie doświadczenie, sprawdzonych fachowców oraz gwarancję na usługę i materiały.

EPEC PRO dla firm i zarządców

EPEC PRO jest usługą, z której mogą skorzystać zarządcy wspólnot, spółdzielni mieszkaniowych oraz firmy, które chcą poprawić jakość ogrzewania w swoich budynkach. Usługa jest adresowana do podmiotów, które korzystają w własnego węzła cieplnego.

Obejmuje ona m.in. regulację nastaw węzła cieplnego, regulację instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej, płukanie grzejników, płukanie wymienników, odpowietrzanie instalacji wewnętrznej c.o. oraz wymianę grzejników, wymianę armatury, wymianę urządzeń automatyki i urządzeń hydraulicznych.

EPEC HOME dla Twojego domu

Oferta EPEC HOME skierowana jest do odbiorców indywidualnych, którzy chcą poprawić jakość ogrzewania w mieszkaniach lub domach jednorodzinnych. Jako posiadacz domku czy właściciel lokalu mieszkalnego, możesz mieć różne potrzeby związane z ogrzewaniem.

W ramach usługi możliwa jest likwidacja zakłóceń pracy węzła cieplnego oraz instalacji c.o./c.w.u., wymiana grzejników, wymiana armatury, wymiana urządzeń automatyki i hydraulicznych czy usunięcie przecieku.

Jak skorzystać z usług EPEC?

Pierwszym krokiem jest kontakt z przedstawicielami spółki – telefonicznie (55 61 13 277) lub mailowo (uslugi@epec.elblag.pl).

Jeżeli zgłoszenie nastąpi do godziny 12:00 dnia powszedniego – pracownicy EPEC skontaktują się z klientem w ciągu dwóch dni roboczych. Jeśli zapytanie trafi do EPEC po godzinie 12:00 dni powszedniego – pracownicy EPEC odpowiedzą maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych. W razie wątpliwości, fachowiec EPEC przyjedzie do Państwa i nieodpłatnie dokona oceny prac niezbędnych do wykonania.

Sprawdź cennik naszych usług:

Katalog EPEC HOME

Katalog EPEC PRO

Formularz
kontaktowy
Zgłoś
awarię

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie