Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.bip.epec.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2012-08-31. Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-11-16.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne elementy i treści:
- Formularz kontaktowy nie posiada etykiet tekstowych powiązanych z polami i może być problematyczny dla osób korzystających z czytnika ekranu. Możesz skontaktować się z nami pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są obok formularza kontaktowego.
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
Wyłączenia:
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2022-10-25.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu i aktualizacji deklaracji: 2024-08-08.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej lub zamieszczonych na niej treści prosimy zgłaszać do Mateusza Granicznego, koordynatora ds. dostępności, mailowo – mgraniczny@epec.elblag.pl lub telefonicznie + 48 55 61 13 243, + 48 509 269 967.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić swoje uwagi do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg.
- Do budynku prowadzą dwa wejścia od ulicy Fabrycznej oznaczone literami A i B.
- Do wejścia A prowadzą schody, przy których znajduje się podjazd dla wózków. Wejście B dostępne jest z poziomu chodnika i prowadzi bezpośrednio na klatkę schodową. Dla gości i interesantów przeznaczone jest wejście A.
- Recepcja znajduje się po prawej stronie od wejścia A. Na recepcji dostępny jest pracownik, który w razie konieczności udziela pomocy.
- Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze (Dział Sprzedaży z obsługą Klientów). W budynku nie ma windy.
- Do obiektu EPEC przy ul. Fabrycznej 3 można dojechać samodzielnie lub środkami komunikacji publicznej.
- Dojazd autobusem komunikacji miejskiej: Przystanek Grunwaldzka (ELZAM) lub Al. Tysiąclecia.
- Dojazd tramwajem: przystanek Plac Grunwaldzki.
- Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
- W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana do osób niepełnosprawnych.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- W budynku nie ma oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.