EPEC przywraca funkcjonowanie systemów informatycznych po sobotniej awarii systemów informatycznych. Praca sieci ciepłowniczej jest niezakłócona, jednak niektóre systemy wspomagające nie pracują jeszcze prawidłowo. Dla klientów uruchomiono dodatkowy numer telefonu do Działu Sprzedaży. Awarie sieci nadal należy zgłaszać pod nr 993.

Służby informatyczne EPEC przywracają pracę systemu informatycznego, który w sobotę uległ awarii. Kluczowe systemy w firmie – obsługujące system ciepłowniczy oraz przyjmowanie zgłoszeń do Pogotowia Ciepłowniczego pracują bez zakłóceń.

Klienci mogą mieć jednak kłopot z uzyskaniem od EPEC informacji bieżących, na przykład na temat salda rozliczeń czy statusu wniosku o przyłączenie. Informacje te znajdują się w systemie, który uległ awarii. Nie działa też dedykowana klientom centrala telefoniczna, dlatego uruchomiliśmy nowy numer dla klientów: 502 489 964.

Utrudnienia występują też w korespondencji emailowej oraz w działaniu e-BOK.
Awarie sieci prosimy nadal zgłaszać na numer 993.

Zespół informatyczny szacuje, iż przywracanie pełni funkcjonalności systemów może potrwać kilka dni. Firma ocenia, iż mogło dojść do cyberataku, dlatego zawiadomiła odpowiednie służby.

Formularz
kontaktowy
Zgłoś
awarię

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie