Informujemy, że Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (E-BOK) jest już ponownie dostępne i działa prawidłowo. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z przerwą w jego funkcjonowaniu oraz dziękujemy za Państwa cierpliwość i wyrozumiałość. Zachęcamy do korzystania z E-BOK, który umożliwia m.in. szybki podgląd rozliczeń, zgłaszanie odczytów liczników oraz kontakt z naszą obsługą.
Inne aktualności
- 05.11.2025
W poniedziałek, 10 listopada EPEC będzie zamknięty
Informujemy, że w poniedziałek, 10 listopada, biuro Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej...
Czytaj całość - 22.10.2025
Wspólna akcja sadzenia drzew z Polskim Związkiem Łowieckim
W ostatnim czasie EPEC miał przyjemność uczestniczyć w wyjątkowej akcji sadzenia drzew. Wspólnymi si...
Czytaj całość - 21.10.2025
Odwiedzili nas strażacy z Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu!
Mieliśmy zaszczyt gościć w naszych progach strażaków z Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej...
Czytaj całość
