EPEC wynajmuje swoje tereny pod usługi skierowane do mieszkańców Elbląga. W Elblągu jest już ponad 60 automatów Paczkomat® InPost. Trzy urządzenia znajdują się na terenach udostępnionych przez Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, ale wkrótce przybędą dwa kolejne. Ponadto firma zawarła umowę z drugim dostawcą takich usług – DPD, która od końca stycznia udostępniła już dziewięć automatów paczkowych zlokalizowanych na terenie EPEC.

Automaty Paczkomat® InPost ustawione są przy stacjach grupowych EPEC, które często znajdują są w dogodnych dla mieszkańców miejscach, przy osiedlach. Korzystając z tego atutu spółka od prawie dwóch lat wynajmuje tereny firmie InPost.

– Aktualnie na naszych nieruchomościach są zlokalizowane trzy automaty firmy InPost – przy stacjach na ul. Korczaka, Wybickiego oraz Myliusa – mówi Andrzej Kuliński, prezes EPEC. – W styczniu podpisaliśmy aneks na powiększenie o jeden moduł automatów Paczkomat® InPost na Myliusa oraz umowę na lokalizację dwóch kolejnych – jeden stanie przy stacji na Szarych Szeregów, lokalizacja drugiego jest w trakcie ustalania.

W tym roku przedsiębiorstwo podjęło także współpracę z firmą DPD, która również wprowadziła swoje automaty paczkowe. Firma kurierska postawi łącznie 11 urządzeń na terenach należących do EPEC. Dziewięć z nich już służy elblążanom – zostały uruchomione pod koniec stycznia i zlokalizowane są przy ulicach Myliusa 1a, Broniewskiego 49, Brzechwy 14, Chełmońskiego 10a, Robotnicza 97a (stacja Donimirskich), Kłoczowskiego 15a, Szarych Szeregów 1a, Wybickiego 21. Dwa kolejne powstaną w późniejszym czasie przy stacjach Fromborska 1a i Barona 2a.

Warto podkreślić, że obie umowy – zarówno z firmą InPost, jak i DPD – zostały zawarte na czas nieokreślony.

Nie tylko automaty paczkowe

EPEC prowadzi także inne działania związane z wynajmem obiektów.

– Jesteśmy w trakcie procedowania wynajmu parkingów przy ul. Korczaka, budynku przy ul. Broniewskiego 49 oraz wynajmu powierzchni dachu jednej ze stacji na potrzeby jednego z operatorów sieci telefonii komórkowej – dodaje Andrzej Kuliński. – To sposób na pozyskanie dodatkowych przychodów przez EPEC, ale też ułatwienie życia elblążanom, którzy zyskują nowe automaty paczkowe, więcej parkingów czy lepszą jakość połączeń telefonicznych.

 

Formularz
kontaktowy
Zgłoś
awarię

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie