Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej cały czas zmaga się ze skutkami czerwcowego cyberataku. Dodatkowo w nocy z 25 na 26 lipca systemy informatyczne spółki zostały ponownie zainfekowane wirusem. Co ważne – praca sieci ciepłowniczej pracuje bez zakłóceń.

Klienci EPEC cały czas mogą mieć problem z pozyskaniem informacji bieżących. Nadal nie działa centrala telefoniczna, jednak dla klientów uruchomiony został dedykowany numer: 502 489 964.
Nie działa także eBOK. Utrudnienia występują także w procesie wydawania warunków technicznych.

We wtorek 26 lipca pracownicy Działu IT EPEC wykryli kolejne złośliwe oprogramowanie. Systemy informatyczne spółki zostały natychmiast odłączone od sieci. Spółka powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz CSIRT NASK o drugim ataku hakerskim na spółkę. Obecnie trwają prace nad usunięciem wirusa i stopniowym przywracaniem pracy systemu.

Dziękujemy naszym klientom za cierpliwość i wyrozumiałość.

Formularz
kontaktowy
Zgłoś
awarię

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie