Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej nieustannie dąży do jak najlepszej jakości obsługi klientów. W tym celu wykorzystujemy m.in. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, czyli tzw. eBOK. To nowoczesna forma kontaktu ze spółką oraz sposób na załatwienie wielu spraw za pośrednictwem Internetu.

eBOK dostępny jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W panelu można sprawdzić m.in. saldo oraz historię zużycia ciepła. Dostępny jest podgląd wszystkich wystawionych faktur, treść umowy zawartej z EPEC oraz obowiązujący cennik opłat za ciepło.

Z panelu eBOK mogą korzystać osoby lub instytucje, które mają zawartą z EPEC umowę na dostarczanie ciepła i otrzymuje fakturę za tą usługę (mieszkańcy spółdzielni lub wspólnot mieszkaniowych, które mają umowy z EPEC, nie mogą założyć konta w eBOK, ponieważ są rozliczani przez wspólnotę/ spółdzielnię).

Klienci korzystający z eBOK mogą skorzystać z funkcji e-faktura. Jest to znaczne ułatwienie – nie ma ryzyka, że dokumenty się zgubią czy zniszczą. To także bardziej ekologiczna forma obiegu dokumentów.

Dlaczego warto skorzystać z eBOK EPEC?

  1. Szybki dostęp do informacji. Dzięki elektronicznemu biuru obsługi klienta zyskujecie Państwo szybki dostęp do najważniejszych informacji dotyczących Waszych umów, rozliczeń oraz historii zużycia energii cieplnej. Bez względu na godzinę i miejsce, macie pełną kontrolę nad swoimi danymi.
  2. Bezpieczeństwo i poufność danych. Elektroniczne biuro obsługi klienta w EPEC jest zaprojektowane z myślą o bezpieczeństwie Państwa danych. Działamy zgodnie z najwyższymi standardami ochrony prywatności, gwarantując pełną poufność informacji.
  3. Ekonomiczność i ekologia. eBOK to nie tylko wygoda, ale także korzyści ekonomiczne i ekologiczne. Redukcja papierowej dokumentacji przekłada się na oszczędność środków oraz wspiera nasze wspólne cele związane z ochroną środowiska.
  4. Kontakt z EPEC. Poprzez panel klienta mogą Państwo skontaktować się z EPEC.

Nowe funkcjonalności eBOK to m.in.:

  • możliwość sprawdzenia salda,
  • możliwość sprawdzenia statusu faktury (np. to, czy została zapłacona),
  • cennik opłat za ciepło zastosowany dla odbiorcy – zgodny z symbolem jego taryfy,
  • prezentacja graficzna składników faktur.

Jak założyć konto w eBOK?

  • Wejdź na stronę ebok.epec.pl lub na stronie głównej www.epec.pl kliknij w przycisk e-BOK.
  • Wybierz opcję “Zarejestruj się”.
  • Wypełnij krótki formularz rejestracyjny i poczekaj na weryfikację danych.
  • Informację o poprawnej rejestracji otrzymasz na podany adres email.
  • Korzystaj ze wszystkich funkcji serwisu.

elektroniczne biuro obsługi klienta epec

Formularz
kontaktowy
Zgłoś
awarię

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie